2013. november 3., vasárnap

All time low (3.rész)



2010. január 06.
Kedves Naplóm!
Még decemberben hozzánk csatlakozott a két új srác. Név szerint Jay és Siva. Jay-yel nagyon jó haverok lettünk. Mondhatni egy szinten vagyunk, ide vagy oda 3 év korkülönbség. Siva csendes és visszahúzódó, de szerencsére volt alkalmam azt az oldalát is látni, mikor rájön az 5 perc és hajtja a hülyeségeit. Egyik nap beszélgettünk, ismerkedtünk és, mint kiderült én vagyok a banda legfiatalabbik tagja, de amilyen kis butákkal kerültem össze, szerény véleményem szerint én vagyok ott a legokosabb. Haha.
A karácsonyt, mint mindig a családdal és Ashley-vel ünnepeltem. Karkötőt vettem neki, amire az volt belevésve, hogy 'I  love you!'. Én fullcapet kaptam tőle, aminek a belsejébe az volt írva: 'A & N 4ever'. Remélem, hogy ez igaz is lesz! Nem is kell mondanom, ez lett a kedvenc és a szerencsehozó sapkám.
Szilveszter éjjelt is együtt töltöttük. Megcsókoltam éjfél előtt és a csókunk éjfél utánig tartott, így jól zártuk le és jól kezdtük el az évet.

2010.január 28.
Kedves Naplóm!
Ma egész nap a fiúkkal voltam. Feldolgoztunk pár dalt. Az egyik személyes kedvencem a 'Let me love you'. Kicsit furán fog hangzani, de kiegészítjük egymást a fiúkkal. Hangszín terén is és hangszeren is. Én zongorázok, Jay dobol, Tom, Max és Siva pedig gitároznak. És már el is készült az első dalunk:


Van rajta még mit javítani, de egész jó. Ashley-nek is tetszett a dal. Mikor megmutattam neki, 2-3 napig csak ennek a szövegét énekelte. Nem mintha baj lenne, mert olyan édes volt. Mikor másodszorra is meghallgatta a dalt felállt az ágyamra és elkezdett ugrálni és semmi ritmus nélkül mondogatta a szövegét, én meg az íróasztalomnál ültem és gyönyörködtem benne.

2010. február 03.
Kedves Naplóm!
Ma elkellett utaznunk egy fotózás kedvéért Brighton-ba. Itt fogjuk először előadni az eddig feldolgozott dalainkat. Előre láthatólag két hétig leszünk itt. Nem csak dolgozni fogunk, hanem egy kicsit kikapcsolódni is. Reggel nagyon nehezen váltunk el Ashley-vel. Az afrikai gyerekeknek elegendő lett volna az a víz mennyiség egy hétre, sőt egy évre is, ami a szemeiből törtek elő. Én is majdnem sírva fakadtam, de én vagyok a fiú, nekem kell erősebbnek látszanom, ha belülről nem is vagyok az. talán nem is volt még ilyen hosszú idő. amit egymás nélkül kellett töltenünk. Remélem kifogjuk bírni és ha haza megyek két hét múlva miden rendeben lesz vele... velem... velünk...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése