2013. november 20., szerda

Hirtelen felindulás (7.rész)




Nathan szemszöge
2013. július 25.
Kedves Naplóm! Ahogy telik az idő sok jó és rossz dolog is történik a bandával. Siva-nak és Tom-nak elég komoly kapcsolta lett az utóbbi időben. Siva Naressha-t tudhatja párjának, Tom pedig Kelsey-t. Max is becsajozott, olyan komoly kapcsolata lett az lánnyal, hogy egyik koncert után megkérte a lány kezét, amire ő igent mondott. Később belátták, hogy rossz ötlet volt és szakítottak. Jay-nek inkább egy éjszakás numerái voltak. Most alone –ban nyomja. A banda kitalálta, hogy készítsünk az életünkről egy sorozatot. Mindenkinek tetszett az ötlet, ezért Los Angelesben kibéreltünk egy házat, ami tele van kamerákkal és így megvalósult a The WANTED Life. Röviden TWL. Március környéken, kiderült, hogy valami nagyon nem stimmel a hangszálaimmal, ezért meg kell műteni. Áprilisban történt a műtét. 2 teljes hónapig a banda 4 tagból állt, mert én nem énekelhettem. Sokat pihentettem a hangszálaimat, így nem történt semmi baj és újra énekelhettem. Először a summertime ball-on léptem fel. 3 perces solo éneklést tartottam, az i found you számunkból. Mindenkinek tetszett és én is nagyon örültem, hogy újra a régi vagyok. Nyár egyfolytában csak turnéztunk. Amit persze nem bántam, mert már nagyon vágytam az éneklésre. 

2013. szeptember 06. London
- Srácok nagy bejelentésem van! – Hívott magához Scooter. – Új stylistotok lesz holnaptól. – Erre mindenki meglepődött. – Tudom kíváncsiak vagytok, hogy mért. Ez egy nagyon hosszú történet, de a lényeg az, hogy holnap jön hozzátok az új lány. Én már találkoztam vele. Egy idős veletek, kedves, aranyos, nagyon szép. Mivel most lesz neki az első ilyen munkája, arra kérlek titeket, hogy próbáljátok a nagyon jó fiú éneteket elő venni és kedvesen fogadni. Higgyétek el, ő is úgy fog hozzátok viszonyulni, ahogy ti hozzá. Nem szeretném, ha úgy mennétek el egymás mellett, mint a szellemek. Próbáljatok meg barátkozni vele. Oké? Meg tesztek nekem ennyit? – Erre mindenki bólogatott.

Scooter szemszöge
Ashley Montez sytlistnak tanult és most állást keres. Úgy gondoltam, hogy felveszem és meglátjuk mi sül ki belőle. Kértem, hogy csináljon nekem pár rajzot, hogy milyen stílust képzel el egy fiú bandának. Nagyon jó terveket csinált, amit hamarosan varrodába adunk és megvarratjuk a fiúknak. És van itt még egy dolog. Ashley még nem tudja, hogy kihez/kikhez fog kerülni. Úgy gondoltam, hogy ez egy meglepetés lesz, hogy a WANTED bandához kerül. Remélem jól kifog jönni a többiekkel.

Nathan szemszöge
Másnap
Ma fogja Scooter bemutatni azt a bizonyos stylist lányt. Nem nagyon tud meghatni a dolog. Nem tudom mért, de valahogyan nem érdekel, hogy ezen túl ki fogja oda adni a ruháimat fényképezés vagy bármi előtt. Jay és Max már pezsegve várják a lányt. Jay-t megértem, hogy várja a lányt, mert megint szingli, de Max-nek ott van Nina Agdal a dán modell.
Már vagy 10-15 perce itt kellene, hogy legyen Scooter a lánnyal. Már halálra unom magam. A többiek meg csak telefonoznak egyfolytában. Én is telefonoznék, ha lenne valami új és érdekes a twitteren.

5 perc múlva
Kinyílott az iroda ajtó, mire egyszerre felpattantunk. Scooter lépett be és betessékelte a lányt. Majd belépett a lány. A hosszú barna hajától nem láttam rendesen az arcát, de amikor a füle mögé söpörte egy robbanás tört ki belőlem. Ashley az. Hirtelen felindulásból kimondtam a nevét.
- Ashely.

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Juj, Ashley Nathanék stylistja lesz! *_* Kíváncsi vagyok, hogy mit szólt Ash, amikor meglátta Nathant.. :DD Vajon ki lesz-e akadva, vagy oda meg vissza lesz attól, hogy újra láthatja Nathant? :P
    Várom a kövit! ;P
    Puszi: Cassie :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      Pár pillanat múlva fel is teszem a következőt :)))

      Törlés