2013. december 8., vasárnap

Randi I. (12.rész)




December 12.
Glochester
Nathan:
Találkozunk délután? <3
Ashley:
Ühüm :3
Nathan:
2-re nálad leszek. Kényelmes cipőút húzz, mert sétálni fogunk ;)
Ashley:
Oké :/ :*

Pontban kettőre Ashleyék háza előtt voltam. Becsöngettem és pár pillanat múlva Ash nyitott ajtót. Most is olyan gyönyörű, mint mindig.
- Mehetünk? – Mosolyogtam rá.
Bólintott, majd kéz a kézben elsétáltunk.
- Mért jöttünk a volt sulinkhoz? – Kérdezte, amikor megálltunk.
- Majd megtudod.
Széthúztam a kabátomat és a belső zsebemből elővettem egy levelet és átnyújtottam neki.
- Ez meg mi? – Vette el a levelet.
- Majd meg tudod, csak olvasd fel hangosan.


,,Emlékszel?

Minden itt kezdődött, az iskola falain belül.

Emlékszel, amikor egyik nap nem volt fizika tanárotok és a mi osztályunkkal voltatok összevonva a laboratóriumi terembe?

Valami oknál fogva mellém ültél le. (Biztos már akkor is bejöttem neked.)

Kiadták a feladatot és meg kellett csendben oldanunk.

Én már rég végeztem, mikor te még csak az elején küszködtél.

Kérdeztem, hogy segítsek-e, mire te rám néztél azokkal a szép barna szemeiddel és bólintottál, hogy igen.

A feladat megoldása után óra végéig egyfolytában beszélgettünk.

Megismerkedtünk.

Amikor egyre több minden kiderült rólad, akkor már tudtam, hogy kellesz nekem.

Mivel nem akartam egyszerre rád repülni, ezért úgy gondoltam, hogy először az ismerkedés és utána, majd kialakul a dolog.

Ez miatt ütköztem mindig beléd ’véletlenül’ a folyosón, az ebédlőben és az udvaron..

Kiderült az is, hogy 1 utcával laksz arrébb, mint én, így magától értetődött, hogy együtt megyünk suliba és jövünk onnét haza.

1-2 hét után vettem a bátorságot és elhívtalak randizni.”


Amikor befejezte az olvasást, rám nézett és csak mosolygott.
- Gyere menjünk tovább. – Mondtam, majd indultunk tovább.
Útközben kérdezte, hogy mi ez az egész, de nem mondtam el neki vagy tereltem a témát.
A következő helyszín a starbuck volt. Ashley leült egy asztalhoz, amíg én kértem neki egy forró csokit, magamnak pedig teát. Kiszolgáltak és már mentem az asztalunkhoz. Belekortyoltunk az italunkba és átadtam neki még egy levelet. 


,,Egy kis ismerkedés után vettem a bátorságot és elhívtalak randizni.

Úgy gondoltam, hogy a starbuck egész jó helyszín, hogy itt töltsük el az első randit.

Mindketten csokis shaket rendeltünk, ami elnyerte a tetszésünket, legalább is az enyémet.

Nem csak az ital nyerte el a tetszésemet, hanem te is.

Szép hajad be volt göndörítve, ami rendezetlenül omlott a válladra.

Ekkor láttalak először göndör hajjal.

Szemeid ugyan olyan gesztenye barnák voltak, mint most.

Szád halvány rózsaszínre volt kikenve.

Kíváncsi voltam, hogy milyen ízű lehet a szájfényed, de úgy gondoltam, hogy a csók még nagyon korai.

Az italunk elfogyasztása után haza kísértelek.

Amikor az ajtóhoz értünk, nem tudtam, hogy megcsókoljalak-e vagy még ne.

De nem kellett ezen agyalnom, mert kaptam tőled egy finom puszit és megbeszéltük, hogy mikor találkozunk legközelebb.”


Következő helyszín: mozi
Starbuck után moziba mentünk. Beszéltem a mozi igazgatójával és kibéreltem egy kisebb vetítő termet, ahol a ’vadmacska kölykei’ című filmet néztük meg. Film után még egy levéllel gazdagítottam Ashleyt.


,,A második randinkat a moziba töltöttük egy jó film keretében. (Amit az előbb is néztünk.)

A legfelső sorban ültünk, mint most.

Nagyon jól ráláttunk a vetítővászonra.

Ne csak a filmre nyílott jó kilátás, hanem rád is.

Szinte egész film alatt téged néztelek.

Az egyik pillanatban te is rám néztél.

Tekintetünk találkozott, mire elmosolyodtál.

Mosolyod melegséggel töltötte el a szívemet.

Ezután hozzám bújtál és így néztük tovább a filmet.

Gyümölcsös illatod volt, aminek az illatát, azóta is érzem.”


Felolvasta a levelet, majd így szólt:
- Nem tudom mi a célod ezzel az egésszel, de nekem nagyon tetszik. – Mondta mosolyogva, mire egy apró csókot leheltem szájára.
Hogy mi is a célom ezzel az egésszel?
Meg akarom mutatni Ashley-nek, hogy én nem olyan vagyok, mint a legtöbb srác.
Meg akarom mutatni neki, hogy két éves kapcsolatunk minden egyes pillanatára emlékszem.
Azt is meg akarom még mutatni neki, hogy mennyire szerettem…
mennyire szeretem most is…
és még mennyire fogom szeretni életem végéig.
Nagy szó ez, hogy életem végéig szeretni fogom. De Ashley az a lány, aki miatt mindent feladnék és mindent megadnék neki, hogy boldognak lássam. Még a csillagokat is lehoznám neki.
Ennyi év után is úgy gondolom (egy kis kimaradással), hogy ő mellette szeretném leélni az egész életemet. Együtt nőttünk fel és szeretném, hogy együtt is öregedjünk meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése