2013. december 12., csütörtök

Randi II. +18 (13.rész)




Mozi után elmentünk a tóhoz sétálni, ahol megnéztük a fánkat.( A & N 4ever)
A kis körutunk után hozzám mentünk. Anyu és a húgom, Jess elmentek valami ismerősünkhöz. Az előszobában levettük a cipőnket és a kabátunkat, majd kéz a kézben mentünk fel a szobámba.
- Itt is kapok levelet? – Kérdezte mosolyogva, miközben lehúztam a redőnyt és felkapcsoltam a villanyt, mert besötétedett.
- A-a. Itt most nem szavakkal fogom kimutatni az érzéseimet, hanem tettekkel. – Léptem közelebb hozzá és kezemet a derekán pihentettem.
A kijelentésemre az arcomat fürkészte, mert nem igazán értette mire céloztam. Még én se szóltam semmit, csak néztem szép szemeibe. Egy idő után nagy késztetést éreztem, hogy megcsókoljam. Tekintetemet szeméről levezettem a szájára, majd újra a szemeibe néztem. Közelebb hajoltam hozzá. Ajkainkat alig pár mm választott el. Vágytam csókjára, de azt akartam, hogy ő csókoljon előbb.
- Tudom, hogy szeretsz játszadozni, de csókolj már meg. – Lehelte számra a szavakat.
Erre elmosolyodtam és elhúzódtam tőle. Még egy lépést is tettem hátra, majd zsebre raktam a kezeimet és vártam. Ezzel nem azt akartam kinyilvánítani, hogy nem kívánom, mert nagyon is, csak azt akarom, hogy ő lépjen először. Nem kellett sokáig várnom rá. Oda lépett hozzám és úgy húzott magához, mintha én lennék a boltban az utolsó csoki, amit meg akar magának szerezni. Karjait nyakam köré fonta. Kezeimet a hátára támasztottam és elkezdtem fel-le simogatni. Erre a tettemre néha-néha felcsúszott a pólója. Elvált ajkaimtól és elhúzódott egy kicsit. Nem értettem miért csinálta ezt. Rám nézett és elmosolyodott. Karját a magasba emelte, utalva arra, hogy szabadítsam meg pólójától. Pólója levétele után újra az ajkait vettem birtokomba. Nem tudtam betelni csókjaival. Olyan számomra, min a gumi maci. Egyre többet akarok belőle és szerencsére meg is kapom. Csókolózás közben csak annyit éreztem, hogy egyik kezét végig húzta a nyakamon, le a mellkasomon keresztül és beakasztotta egyik ujját a nadrágom szélébe.
- Kívánlak. – Suttogta két csók között.
Ajkairól letértem a nyakára és ott halmoztam el apró csókokkal. Egy érzékeny ponton megharaptam és egy picit meg is szívtam. Ez egy apró nyögést váltott ki belőle. Nyakáról újra a szájához tértem volna vissza, de eltolt magától.
- Mi a baj? Valami rosszat csináltam? – Kérdeztem aggódva, mert nem tudtam mi késztette erre a tettére.
- Nyugi nincs semmi gond. – Elmosolyodott, majd finoman az ágy felé tolt.
Leültem az ágy szélére, mire ő lovagoló pozícióban beleült az ölembe. Ajkaink újra egybe forrtak. Nyelveink táncba hívták egymást. Ashley levette a pólómat, miközben csípőjét kezdte el kör körösen mozgatni, így neki dörgölőzött férfiasságomnak.
- Ne kínozzál! – Lihegtem fülébe.
Hátra dőltem, majd pozíciót váltottunk, így én kerültem feljebb. Szájáról áttértem a nyakára. Bőrén végig húztam ajkaimat, amitől kirázta a hideg. Utamat tovább folytattam és a melleinél kötöttem ki. Benyúltam a háta alá, ahol kikapcsoltam melltartóját. Karján, lassan húztam le a pántot. Amikor levetettem róla, ledobtam az ágy mellé. Csókolgatni kezdtem mellét, majd haladtam lefelé. A nadrágját a bugyijával együtt lehúztam, majd én is gyors lekaptam a nadrágomat magamról. Mielőtt még újra fölé másztam volna, végig mértem tetőtől talpig, mire egy kicsit elpirult.
- Gyönyörű vagy! – Búgtam a fülébe.
Kezeimet végig vezettem testén. Combja belsejét kezdtem el simogatni és már máshol is simogatni akartam, de megfogta a csuklómat, mire értetlenül néztem rá.
- Ne haragudj, de nem az ujjaidat akarom érezni.
Erre elmosolyodtam, majd az éjjeli szekrény fiókjából kivettem egy csomag óvszert. Gyors levettem a boxeremet, egy párat húztam ágaskodó férfiasságomon, majd felgörgettem a gumit. Bepozicionáltam a lába közé és pár perc múlva a gyönyör hullámai jártak át minket.
- Annyira vágytam már rád. – Mondta Ashley, aki a mellkasomon feküdt és próbálta visszaállítani pulzusát.
- Annyira bánom azt a két évet, amit nem együtt töltöttünk.
- Szóval csak szexre vagyok jó? – Mondta cinikusan, de persze nem gondolta komolyan.
- Jaj, de hogy is. Tudod, hogy nem így értettem.
- Ha valaki azt mondja nekem félévvel ezelőtt, hogy itt fogok veled feküdni egy ágyban meztelenül, akkor tuti, hogy szembe röhögtem volna. – Mondta mosolyogva.
- Most őszinte leszek. Sose gondoltam volna, hogy szerelmes leszek még valaha, de aztán jöttél újra te… Boldogabb már nem is lehetnék. – Pusziltam meg a feje búbját. – Vagyis lehetnék, de azok a dolgok még ráérnek.
- Milyen dolgok? – Kíváncsiskodott.
- Hát..öhm…házasság, közös élet, család… - Remélem ezzel nem ijesztettem el.
- Na, akkor csak, hogy tud. Kertes házat akarok, nyugodt környéken és két gyerek. Minimum. – Vigyorodott el.
- Minimum? – Kérdeztem vissza én is nevetve.
Elbohóckodtunk még pár dolgon, aztán álomra hajtottuk a fejünket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése