2013. december 1., vasárnap

Milyen dolog? (10.rész)




Pár héttel később
Ashley-vel elég jó a viszonyunk. Múltkor a többiek elmentek sörözni, én meg ott maradtam a szobában vele. Az ágyon feküdtünk és úgy néztük a filmet. A vége felé elálmosodott és elaludt. Annyit forgolódott, hogy a mellkasomon kötött ki a feje. Nem tudtam mozdulni, így a karjaimba fogtam és együtt aludtunk. Reggel ugyan ebben a pózban találtuk magunkat. Ashley mocorgása saját magát és engem is felkeltett. Az arcáról le lehetett olvasni, hogy ledöbbent.
- Ugye nem történt semmi köztünk az éjjel? – Ült ki az ágyszélére és lefelé néző tekintettel kérdezte.
- Nyugi nem. – Simogattam meg a hátát. – Csak elaludtál és nem tudtam át menni a saját helyemre.
- Ne haragudj!
- Mért haragudnék? – Értetlenkedtem.
- Hát… nem is tudom.

2013. október 26.
Fel-le járkáltam a szállodába, de sehol se találtam Ashley-t.
- Srácok, hol van Ash? – Kérdeztem a punnyadó társaságot.
- Lement a medencéhez… Azt hiszem. – Válaszolt Jay.
A válasz után, a földszinten lévő medencékkel teli helyiségbe vettem az irányt.
Beléptem az ajtón és egyből megakadt rajta a szemem. A medence szélén ült és kecses lábait a vízbe lógatta. Oda sétáltam és leültem mellé. Mivel térd gatya volt rajtam, így én is belelógattam a lábamat a langyos vízbe.
- Hát te? – Szegezte felém kérdést.
- Hát… Csak kerestelek és megtaláltalak. 
- Valamelyik fiú mondta, hogy itt vagyok, igaz?
- Igaz.
Még egy ideig ültünk egymás mellett néma csöndben, majd felálltam és vetkőzni kezdtem.
- Te meg mit csinálsz? – Nézett fel rám kikerekedő szemekkel.
- Hát, ha már itt vagyok, akkor megmártózom. – Magyaráztam.
Levettem minden felesleges ruhadarabot, csak az alsógatyámat hagytam magamon és beugrottam a vízbe.
- Gyere! Nagyon jó a víz.
- A-a. – Rázta a fejét.
- Ne akard, hogy kimenjek érted és ruhástól dobjalak be. – Fenyegettem.
- Akkor sem megyek be.
- Beszari vagy! – Sértegettem, de csak viccből.
- Nem vagyok az!! – Rakta keresztbe a kezét.
- De, hogy is nem.
Vágott egy durci fejet, majd felállt és szépen lassan kezdett megválni a pólójától és rövid gatyájától. Istenem!!! Még mindig ugyan olyan jó alakja van, mint régen. Erre a gondolatomra beharaptam az alsó ajkamat és néhány perverz gondolat futott végig az agyamon, amit gyorsan elhessegettem és észhez tértem, mire már a medencében volt.
- Gyere közelebb! – Hívtam magamhoz.
Közelebb jött és kértem, hogy feküdjön fel a vízre. Kezeimet a hátára tapasztottam és megpörgettem.
Fél óra medencézés után, úgy döntöttünk, hogy vissza felmegyünk a szobába. A 10-dik emeleten volt a szobánk, ezért a liftbe szálltunk és indultunk fel fele. 4-dik emeletnél voltunk, mikor Ashley megszólalt:
- Nathan… Nem tudom, hogy fogsz erre a dologra reagálni… de muszáj megtennem… Akár megbánom, akár nem…
- Milyen dolog??? – Nem értettem mire akar kilyukadni.
- Ez…
Mondta, majd elém állt. Tarkómnál fogva oda húzott magához és ajkait az enyémre tapasztotta. Kezeimet a derekára helyeztem, így közelebb húztam magamhoz, mire ő beletúrt a hajamba. Nagyon rég éreztem ilyet. Jó érzés volt újra érezni süti édes ajkait… Nem volt vad a csókunk. Kiélveztük minden egyes pillanatát.
A másik pillanatban megállt a lift. Elváltunk egymástól és egy idős néni és bácsi lépett be a lift ajtaján. Ők is a 10-dikre mentek, mint mi.
Ashley-vel csak álltunk egymás mellett. Néha-néha rá pillantottam. Beharapta mind a két ajkát és úgy mosolygott. Nem volt nehéz kitalálni, hogy mire gondolt… Ez engem is megmosolyogtatott.
Felértünk a 10-dikre. Az idős pár kéz a kézben kilépett a lift kabinból és elindultak az egyik irányba. Ashley is lépett volna ki, de megfogtam a karját és visszahúztam. Megnyomtam pár gombot a liftben, így fel-le mentünk.
Amint bezárult az ajtó, egyből letámadtam ajkait. Falnak nyomtam és kezeim fel-le járkáltak az oldalán. Amikor ezt meguntam lejjebb csúsztattam kezeimet és belemarkoltam kerek kis popsijába. Felnyögött, minek a következménye az lett, hogy ajkai szétváltak, így nyelvem bejutott az övéhez. Azt hittem, hogy el fogja tolni, de nem…
- Nathan… - Mondta a nevemet két csók között.
Olyan érzésem támadt, hogyha tovább folytatjuk a vad csókolózást, akkor itt a liftben fogjuk kielégíteni egymást. De ez esélytelen, mert be van kamerázva a lift… és hát… ez a dolog... ez magánügy…
Több emeleten keresztül csókolóztunk, majd újra leértünk a 10-dikre.
Ashley elvállt tőlem, kezeit a mellkasomra tette. Pár pillanatig csak néztük egymást, majd pólómnál fogva lehúzott magához (mert majdnem egy fejjel kisebb, mint én) és egy pici csókolt lehelt a számra. Elmosolyodott, mire én is és a szobánk felé vette az irányt. Mögötte mentem, így a tekintetem a formás popóján akadt meg.
Beérve a szobába, egyből azt kérdezték, hogy mért vagyunk vizesek. Elmagyaráztuk, hogy medencéztünk és nem volt törölköző, hogy megtörölközzünk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése